Nowy nabytek



Witajcie kochani, dzisiaj pojawiam się z małą recenzją. Ostatnio nabyłam ciekawy sprzęt do gotowania obiadków. Jestem zwolenniczką samodzielnego przygotowywania posiłków dla maluszka dlatego bardzo zaciekawił mnie ten wynalazek. Jest to dokładnie parowar i blender w jednym. Zapewne jest większości Wam znany bo można było go nabyć ostatnio w Lidlu. 
Mocno się zastanawiałam nad nim gdyż cena nie była zbyt niska ( 200 zł) ale po czasie stwierdzam, że za tą funkcjonalność jest wart o wiele więcej. 
Przyjrzyjmy się temu z bliska :)






W środku znajduje się koszyczek, do którego wkładamy warzywa. Nie jest on niestety pojemny więc na cały tydzień nie nagotuje w nim posiłków ale znalazłam takie rozwiązanie, że w garnuszku (w którym przygotowywałam wcześniej) gotuję jedną zupkę a w parowarze przygotowuję drugą. Na dno parowaru wlewamy odrobinę wody ( jest po boku miarka) i wystarczy przekręcić pokrętło (zdjęcie poniżej) i czekamy :)





Po około 20 minutach parowar sam daje nam znać, że jedzonko jest już gotowe. Co robimy dalej? Wystarczy wyciągnąć koszyczek i przełożyć ugotowane warzywa czy mięsko do miski z blenderem (zdjęcie poniżej).






Tutaj miska jest już pojemniejsza więc śmiało można blendować większe ilości. Przekręcamy pokrętłem w prawą stronę, przytrzymujemy i po ok dwóch minutach mamy gotową zupkę. :) 
Blender oceniam bardzo dobrze, Ostrza radzą sobie znakomicie a po wykonanej pracy wystarczy odblokować ( przekręcając ) pojemnik i przełożyć obiadek do pojemniczków lub na gotowo na talerzyk. :) 



A co z myciem? Nic prostszego! Myje się go bardzo szybko i łatwo. Nie ma jakiś małych zakamarków, które trzeba szorować i kombinować by się do nich dostać dlatego mycie jest szybkie, sprawne i przyjemne. Po skończonej pracy wystarczy wysuszyć ręcznikiem i odłożyć na kolejne gotowanie.  Jak dla mnie bomba a jakie Wy macie zdanie na ten temat? Kto z Was również go ma? Jesteście tak samo zadowoleni czy może nie spełnia waszych oczekiwań? Dajcie znać :)


Cały czas zachęcam do wsparcia naszej akcji. Pojawiła się opcja wysyłania sms więc łatwiej i szybciej jest teraz pomóc. Dziękuję z góry za każde wsparcie.

https://www.siepomaga.pl/serduszkaziczmp












Komentarze

Popularne posty