Wielki powrót




Witam Was kochani po długiej przerwie. Nie było nas tu kilka dobrych miesięcy a to z tego względu, że sporo się ostatnio u nas dzieje. Wiele się u nas zmieniło od lutego i pracujemy nad czymś bardzo istotnym w naszym życiu dlatego poświęcamy temu wiele uwagi i czasu. Z resztą niedługo na pewno o tym usłyszycie. ;)
Nie myślcie jednak, że zapomniałam o Was i zaprzestałam prowadzić tego bloga. Wręcz przeciwnie, mimo tego całego chaosu postanowiłam wreszcie znaleźć chwilę czasu by napisać tutaj parę słów.
Tak jak pisałam wcześniej dzieje się u nas na prawdę dużo a dodatkowo przechodzimy aktualnie bunt dwulatka. Ten kto ma to już za sobą wie o czym mówię. Ciągłe słowa sprzeciwu, napady złości, ciągła frustracja i humorki, które wyprowadzają z równowagi najspokojniejszych. Ale spokojnie, damy radę. Byle do osiemnastki jak to mówią.....Taki żarcik.
Z dalszych aktualności korzystamy z pogody ile się da (pewnie jak większość). Gabi dość dobrze znosi upały. Poza lekkim marudzeniem nie odczuwamy  większych dolegliwości z tego powodu. Gabryś pomimo wysokich temperatur potrafi być na najwyższych obrotach cały dzień i gdybym komuś niewtajemniczonemu powiedziała, że to dziecko przeszło kiedyś jakąkolwiek operację to pewnie nikt by mi nie uwierzył ale to dobrze. :)
Za miesiąc również czeka nas małe wielkie święto a dokładnie 2 urodzinki Gabrysia. Z racji tego, że uwielbiam organizować przyjęcia już powoli zaczynam planować małe Garden Party z  tej okazji. Daniel za każdym razem śmieje się ze mnie, z jaką pasją się za to zabieram i jak mocno przywiązuję wagę do różnych jak on to nazywa "pierdół'. Przyznacie jednak mi rację, że to diabeł tkwi w szczegółach i to właśnie detale nadają całości największy efekt? 
Nawet nie ważcie się zaprzeczyć! :D
Dobrze, nie będę Was więcej zanudzać i powolutku będę kończyć. Piszcie koniecznie co u Was słychać? Jak czują się Wasze serduszka i jak spędzacie czas podczas aktualnych upałów?
Mam do Was również prośbę. Z racji tego, że prowadzę tego bloga dla Was, chcę poruszać tematy, które Was interesują. Jeśli macie jakieś sugestie odnośnie tego o czym mogłabym tutaj pisać, dajcie znać w komentarzach lub wiadomości prywatnej o czym chcielibyście czytać. Z góry bardzo dziękuję za jakikolwiek odzew. :)

Ślę buziaki i zostawiam Was z kilkoma zdjęciami ( oraz małą niespodzianką na końcu ^^)


















Komentarze

Popularne posty