Kosmetyki dla maluszka - nasze nr 1




Witam Was po tak długiej nieobecności. Jesteśmy już w domku i w końcu mogę wrócić do pisania :)
Dzisiaj tak jak obiecałam przedstawię kosmetyki jakie używamy do pielęgnacji naszego serduszka, jakie osobiście polecam a jakie nie.
Jak w żywności tak samo przy zakupach kosmetyków patrzę na skład, szczególnie jeśli są to kosmetyki dla Gabiego dlatego postawiłam na markę Baby Dream gdzie pod względem składu są jedne z najlepszych. Oczywiście w międzyczasie wypróbowaliśmy kilka innych ale to właśnie ta przyjęła się u nas najbardziej. Próbowaliśmy Oilatum i choć przepięknie pchnie to przez PEG i Phenoxyethanol w składzie zrezygnowaliśmy z niego. Nivea Baby również się u nas nie sprawdziła. Krem do pupy strasznie się rozsmarowywał i dodatkowo podrażnił skórę Gabrysia, płyn do kąpieli strasznie śmierdzi chemią a mleczko do ciała wysusza małego skórę. W składzie są same silikony wiec nie ma co się dziwić. Dlatego my właśnie stawiamy na Baby Dream gdzie nie podrażnia, nie wysusza i skład ma wolny od wszelkich barwników, substancji konserwujących, oleju mineralnego, parafinwego i PH ma neutralne dla skóry dziecka. Dodatkowo ceny są niskie jak na taką jakość więc zdecydowanie są one numer jeden :)



A więc czego używamy?

1. Chusteczki nawilżające



 Niektórzy i tak powiedzą, że najlepiej wodę przegotowaną i waciki i owszem nie zaprzeczę lecz w naszym przypadku gdzie mamy bardzo mały pokój nie mam gdzie trzymać butelki z wodą a poza tym chusteczki nawilżane są szybkie i wygodne szczególnie te z Baby Dream to właśnie używamy tylko i wyłącznie ich. Łatwo się odczepiają od siebie i przede wszystkim nie cuchną chemią jak większość chusteczek.

2. Puder do pupy


Na początku byłam sceptycznie nastawiona do pudru ale kiedy wypróbowaliśmy go to zdecydowanie zmieniłam zdanie. Nigdy nie zastąpi kremów ale dla odmiany sprawdza się znakomicie. Super wchłania wilgoć, nie podrażnia, nie zostawia pozostałości we fałdkach. Jak najbardziej polecam :)

3. Krem na podrażnienia


Używaliśmy wcześniej Sudocremu i śmiało mogę powiedzieć, że ten z Baby Dream jest równie skuteczny. Rewelacyjnie poradził sobie u nas z odparzeniem. O świetnym składzie nie muszę chyba mówić.


4. Krem do ciała



Wybaczcie, że dodaję zdjęcie pustej już tubki ale zanim się zabrałam za tę notkę to zdążył mi się skończyć a jeszcze specjalnie zostawiłam opakowanie do zdjęcia :D
Krem bardzo wydajny, super się rozsmarowuje, rewelacyjnie nawilża skórę. Same plusy.

5. Płyn do kąpieli



Wedle mnie najlepszy płyn. Ślicznie pachnie, jest meeeeega wydajny ( jedna butelka starcza na ok 2 miesiące), aplikator ułatwia zdecydowanie kąpiel, można myć nim ciało oraz włoski malucha. Same superlatywy :)



Z kosmetyków do maluszka to tyle. Wyprzedzę pytanie niektórych osób i napiszę, że nie pielęgnuje specjalnie blizny gdyż nie ma takiej potrzeby. Używam tylko kosmetyków przedstawionych powyżej i to wszystko. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało a ja na pewno odpowiem :)
Trzymajcie jutro za nas kciuki bo idziemy na pierwsze szczepienia. Stresuję się bo znam przypadki gdzie dzieciaczki po szczepieniach trafiały do szpitala. Mam nadzieję, że nas takie stresy ominą i  Gabi przejdzie je bez żadnych komplikacji.  😬




Komentarze

Popularne posty