Się pomaga





Witajcie kochani, dzisiaj wracam do Was z wyjątkowym reportażem, który wzbudza we mnie sporo emocji. Mowa w nim o oddziale kardiochirurgi w ICZMP w Łodzi, w którym było dane nam przebywać. Przyznam szczerze, że przy każdym jego odtworzeniu płaczę jak dziecko gdyż zupełnie inaczej ogląda się go wiedząc, że przeżyło się zupełnie to samo choć każda nasza historia jest inna. Wszystko wraca do człowieka...te sale i boksy, w których spędzało się całe dnie, te prześcieradełka nawet, które tak bardzo są mi znane...dźwięk aparatury, która do dziś przyprawia o dreszcze..widok maluszków podłączonych do kabli wszelkiej maści (od razu przypomina mi się widok Gabiego). Wiadomo jestem dozgonnie wdzięczna temu miejscu a przede wszystkim ludziom w nim pracującym bo to dzięki nim jesteśmy z Gabim tu gdzie jesteśmy i możemy cieszyć się jego drugim życiem jakie mu dano. Jednak mimo wszystko traumatyczne przeżycia, stres, niepewność, strach jakie nam towarzyszyły podczas pobytu w ICZMP już na zawsze będą nam towarzyszyć i podczas oglądania takich reportaży jak ten dawać o sobie znać. 
Wklejam niestety tylko link gdyż ściągnięcie tego filmu na komputer graniczy z cudem także odpuściłam i poszłam na łatwiznę, wybaczcie. Dla jasności jest to reportaż z nia 08,02. Nasz temat zaczyna się od 7 minuty także wystarczy tylko kliknąć w link poniżej i przewinąć materiał :)

https://poznan.tvp.pl/35944361/08022018


Aktualnie są zbierane pieniążki na specjalistyczny sprzęt, który jest niezbędny do ratowania małych serduszek więc zachęcam również do wsparcia akcji gdyż bez nowego sprzętu, który się z czasem zużywa cudotwórcy z ICZMP nie będą mogli robić tego co robią aktualnie czyli dawać drugiej szansy dzieciaczkom, którym kiedyś nie dawano żadnych szans.
Niżej wklejam link do zbiórki, pamiętajcie każdy grosz się liczy.

https://www.siepomaga.pl/serduszkaziczmp


Zostawiam Was z reportażem i życze udanego pogodnego dnia. Buziaki :)





















Komentarze

Popularne posty