Wspomnienia :)




Witajcie kochani, wiem że troszkę się opuściłam w prowadzeniu bloga ale ostatnio bardzo dużo się u nas dzieje i nie miałam możliwości napisać. Tak jak pisałam w poprzedniej notce byliśmy u mojej siostry trzy tygodnie i dopiero teraz wróciliśmy. Nie długo na pewno więcej Wam opowiem. :)
Póki co wracam do Was z mnóstwem sentymentalnych zdjęć na które ostatnio się natknęłam czyszcząc stary telefon. Są to zdjęcia z okresu ciąży jak również gdy Gabi był jeszcze noworodkiem. Jejku aż nie mogę uwierzyć jak on urósł i jaki malusi był całkiem niedawno. <3
Z resztą zobaczcie sami.. :)













Mam jeszcze filmiki i wiele innych zdjęć z tamtego okresu ale bym Was pewnie tym zanudziła więc wklejam tutaj tylko część. 
 Ślemy buziaki i z uśmiechem życzymy miłego dnia :)























Komentarze

Popularne posty