32 tydzień



32 tydzień powoli za nami. Gabryś przybiera na wadze i rośnie jak na drożdżach co bardzo mnie cieszy. W końcu im większy będzie tym lepiej. Aktualnie skarbuś waży 1700g co oznacza że przez 4 tygodnie przybrał 600g. Dla innych może to mało ale dla nas to dobry wynik. :)
Aż nie dowierzam jak to wszystko szybko zleciało. Tak niewiele zostało by poznać naszego synusia, to przecież tylko kilka tygodni, które zlecą w mgnieniu oka. Jeszcze niedawno zrobiłam test i dowiedzieliśmy się że zostaniemy rodzicami gdzie te 9 miesięcy wydawały się takie odległe a tu niedługo Gabryś będzie z nami. Cóż to będą za zmiany...wszystko obróci się o 180 stopni ale zdecydowanie będą to zmiany tylko na lepsze, jestem tego pewna. :)
Za 6 dni czeka nas kolejny wyjazd do Łodzi i kolejne badanie u Pani M. Respondek-Liberskiej. Ciekawa jestem jak to wszystko się rozwinęło (mam nadzieję, że dobrze) no i też kiedy będę musiała zgłosić się do kliniki. Ugh na samą myśl o szpitalu, długiej hospitalizacji i tym całym zamieszaniu zaczynam się stresować...lecz głowa do góry! Na razie cieszę się domem ile się da. :)




Komentarze

Popularne posty