Pielęgnacja brzuszka



Witajcie, dzisiaj poświęce notkę na temat trochę odmienny od poprzednich a mianowicie jak pielęgnuję na codzień skórę brzucha, biustu i pośladków. Jest to bardzo istotne podczas ciąży jeśli oczywiście nie chcemy mieć roztępów a zapewne żadna z nas tego nie chce 😉
Zapewne nie robię nic nadzwyczajnego ale pokażę jakich produktow używam na codzień i jaka jest moja opinia na ich temat. 
Głównie używam dwóch produktów, czyli pielęgnacyjnego balsamu przeciw rozstępom oraz olejku. Ostatnio dodatkowo dołączyłam do codziennej pielęgnacji próbki, które sprezentowała mi moja położna, którą z miejsca gorąco pozdrawiam 😊
Przejdę więc do prezentacji.

1. Palmer's Pielęgnacyjny balsam przeciw rozstępom 250 ml, cena ok 32 zł
Jaka jest moja opinia na jego temat? Jestem baaardzo zadowolona z tego produktu. Używam go od początku ciąży gdzie wcześniej aplikowałam go co drugi dzień. Teraz od kiedy tylko brzuch mam większy używam go codziennie. Jest bardzo wydajny, na początku miałam 1/4 buteleczki po siostrze i dopiero niedawno kupiłam kolejny. Niektórym zapach nie odpowiada choć ja osobiście go uwielbiam ( nie wiem być może jestem inna 😆). Jest to zapach masła shea i masła kakaowego a ja jestem zwolenniczką tego typu zpachów <3
Głównymi składnikami tego balsamu jest masło shea, masło kakaowe, witamina E oraz silna kombinacja  kolagenu, elstyny, wąkrotki azjatyckiej, olejku ze słodkich migdałów oraz olejku arganowego. Jednym słowem POLECAM :)

2. Bio-Oil Olejek na blizny i rozstępy 60 ml, cena ok 30 zł
Znany chyba wszystkim i myślę że nie muszę przedstawiać. Jeden z najlepszych olejkow na rozstępy na rynku. Spotkałam się jedynie raz z negatywną opinią ale w porównaniu z ilością pozytywnych komentarzy śmiało stwierdzam że nie ma sobie równych.  

3. Pharmaceris krem zapobiegający rozstępom 
Oto jedna z moich próbek. Niewiele mogę powiedzieć na jego temat bo używam go od niedawna ale póki co jestem zadowolona. Jest na pewno wydajny bo niewiele potrzebna aby rozprowadzić go np po całym brzuchu. Zapach jest przeciętny - zwyczajny zapach balsamu także nie jest jakiś drażniący. Łatwo się wchłania i nie brudzi odzieży a to również na plus. Minusem jest na pewno cena bo za 150 ml zapłacimy ok 37 zł. Co do efektywności to nie mogę nic powiedzieć bo za krótko go używam.

4. Ziaja Krem przeciw rozstępom
Tej próbki jeszcze nie używałam także jeszcze nic nie mogę powiedzieć ale sprawdzając cenę nie jest on szczególnie drogi co na pewno zachęca. 

To tyle z moich kosmetyków do pielęgnacji skóry brzucha, biustu i pośladków. Póki co żadne rozstępy się nie pojawiają i miejmy nadzieję że tak zostanie! 😄



Komentarze

Popularne posty